Ingyen SMS online

A netet böngészve egy régi ismerős oldalra jutottam el. 4-5 évvel ezelőtt több olyan oldalt készítettek, ahonnét lehetséges volt az ingyenes SMS küldés. Ezen oldalak egyike a mai bejegyzésem témája is, a Wadja. Annó a Wadja egy igencsak korlátok közé túrt weboldalt volt, ami mára már szépen kiforrott. Sajnos 2004 végén még kevés hálózatot támogatott a rendszer, és én Szerbiából nem is bírtam beregisztrálni magam. Az oldal használatát úgy oldottam meg akkor, hogy vettem egy magyarországi szolgáltatónál számot, és azzal regisztráltam magam. Arról a számról küldözgettem az üzeneteket, de akkor még csak napi 10 SMS-re volt lehetőség. Mostanra pedig már egy egész komoly oldal lett belőle…

Az oldalra lépve kiválaszthatjuk a kívánt nyelvet, “természetesen” van magyar is. Miután az oldal átvált magyar nyelvre, jobb felől töltsük ki a regisztrációhoz a “Csatlakozz a Wadja-hoz” rész minden pontját. Ezután a kattintsunk a “Csatlakozz a Wadja-hoz” gombra.
Miután ezt megtettük egyből a felhasználói fiókunkban találjuk magunkat, de a regisztrációnál megadott e-mail címre kapunk majd egy visszaigazoló levelet, addig nem használhatjuk az oldal által felkínált lehetőségeket.

Amennyiben visszagazoltunk az e-mail-ben megadott linken, akkor ezt jelezni fogja nekünk az oldalon. Ezt követően tudjuk használni az e-mail funkciót, és rövid beállítás után az ingyenes SMS-t is. Az e-mail fiók használatához semmilyen beállítás nem kell, csak a bal oldali menü “Üzenet írása” pontra kattintani.
Itt viszont kiválaszthatjuk, hogy e-mail-t vagy SMS-t akarunk küldeni. Az SMS küldéshez meg kell adnunk először is a telefonszámunkat, amit a fejlécben található “Fiókom” menüpontban kell megadni. Az “Fiókom” menüponton belül az “Általános” gombra kattintva előjön egy menü, ahol legfelül ott tátong majd üresen a “Mobil szám igazolása”, és alatt egy szövegmező. Oda kell beírni a telefonszámunkat. Az adott ország hívószámával (pl. Szerbia +381, Magyarország +36) kell megadni a számunkat. Ha beírtuk a számot, akkor kattintsunk a “Save”(mentés) gombra. Ezután a rendszer elküld nekünk SMS-ben egy ellenőrző számot, amit a megjelenő szövegmezőbe kell beírni. Ha megkaptuk az SMS-t (én 1 percen belül megkaptam), csak beírjuk a megfelelő helyre és a “Verify” (jóváhagyás) gombra kattintunk.

Ha ezzel is készen vagyunk, akkor már írhatjuk is az ingyen SMS-eket korlátlan(!) mennyiségben. Tehát a bal oldali “Üzenet írása” menüpontra kattintani, itt kiválasztani az “SMS” gombot, megadni a címzettet (az adott ország hívószámával) és írhatjuk is az SMS-eket 🙂
Negatívumként annyit említenék meg, hogy csak 90 karaktert írhatunk, valamint nem kezeli az ú,ű,í,ő és ó betűket a rendszer. Az SMS-ek azonnal megérkeznek a küldés után, teljesen jól működik a rendszer, és a regisztráció is és az egész SMS-ezés teljesen ingyenes.
Végezetül még annyit, hogy a regisztráció és a beállítás folyamatát itt megtekinthetitek.

Szóval nincs más hátra, küld az üzeneteket, és egy komment erejéig itt, a blogon is mond el a véleményed 🙂

Üdvözlettel, Csikós Béla
Én szlogen nélkül segítek Neked!

22 hozzászólás to “Ingyen SMS online”

  1. VLaci Says:

    Hallani hallottam már az ingyen SMS-ekről, de mivel csak a 15 éves fiamtól szoktam SMS-t kapni /ha el nem felejti azt is /, és mivel többnyire vezetékes telefon közelében vagyok, eddig nem próbálkoztam ilyen megoldásokkal…de ötletet adtál és kipróbálom. Köszi !

    Szép napot !

    Vastag Laci

    • pcinfogb Says:

      Én rengeteget SMS-ezem (…és ez még gyönge kifejezés:D) és amióta a Wadja-ról írom az üzeneteket kész vagyont spórolok 🙂

      A regisztrációval veszíteni nem lehet, mivel teljesen ingyenes… szóval sok sikert hozzá és a kösz a kommentet. Ha probléma lenne a regisztráció során, akkor itt elérhető vagyok.

      Üdv.Béci

  2. clau. Says:

    Sziasztok.én regisztráltam a wadja.com-oldalra de fogalmam sincs hogy hovákell a telefon számot beírni:O:Saz pedig kéne h sms-t tudjak írni.(saját telefonszám)
    az oldal folyton változik és bonyolódik…régebben értettem hozzá,most hogy csináltam egy másikat a barátomnak,már nemértek hozzá.
    aki tud az segítsen kérem.
    mikor rámegyek h sms.akkor beadja ahová a számot(akinek küldöm)kell írni,és azt ahová a szöveget kell.
    mikor rámegyek h sms küldése,akkor meg kiirja h kell a telefonszám vagy e-mail.nos én egyiket sem tudom beállítani,csak fölidegesítem magamat vele.más ilyen sms küldő oldal nincs is,ahol tutira megérkezik,és úgyahogy magyar.
    előre is köszönöm a választ.

  3. diablo Says:

    szia amit irtál a wdja teloszám beélitásárol én nem találtam ijent és nem tudtam beirni a számot légyszi hatudja valaki hogy kell ija le köszi

  4. diablo Says:

    hát az oldalon reggeltem és megerösitetem az emailom de nem tudom hol tallálom meg hogy hova kell irni a telo számot köszi

  5. diablo Says:

    hát ezen már tul vagyok sajnos miota nem igy néz ki azot elég nehéz megtalálni a beálitásokat már nem igy néz ki az egész de köszi

    • pcinfogb Says:

      Megnéztem milyen most a cucc. Valóban volt újítás… Nekem pl. most kérte, hogy erősítsem meg a mobil számom. Felül egy sárga csíkban jelezte ezt. Neked nincs ilyen? Én ott jóváhagytam és most OK. Egyébként azt észrevettem, hogy most nem úgy jelzi ki a kapott SMS-nél mint ha az én számomról menne, hanem a küldő az ott megadott felhasználónév. Szóval lehet most már nem is kell a mobil szám? Szerintem… Végignéztem a beállításokat, de sehol nem találok semmit, ahova a számot lehet írni. Tudod mit, írok a Wadja support-nak és megkérdezem a dolgot.

      Üdv.B.

  6. diablo Says:

    szia nekem is kérte hogy erösitsem meg de rá katt és nem csinál semit hogy csináltad ????? a másik reggelésen meg fel se ajánlja ott telo szám sincs megadva ott hogy erösitsem meg ??????

    • pcinfogb Says:

      Szia!

      Írtam a Wadja-nak, de nem írtak még vissza. Egyébként SMS-t próbáltál már írni? Mert ha bal oldalt rámész az SMS-re, akkor ott az eddigiekkel ellentétben már nem telefonszámot, hanem csak a felhasználónevet kell kiválasztani és már lehet is küldeni az SMS-t.

      Üdv.

  7. diablo Says:

    szia igen tudok irni csak azért kéne hogy ne a nevet hanem teloszámot irja ki ha irok smst

    • pcinfogb Says:

      Aha, értem. Tehát, akkor a felhasználóneved kellene átírni, mert végül is azt írja ki az SMS-nél. Megnézem van-e ilyenre ehetőség. Ha nem találom, akkor kap még egy levelet a Wadja support… habár még az előzőre sem válaszoltak 😡

      Üdv.

  8. diablo Says:

    oké köszi szépen

  9. Esh Says:

    Sziasztok..
    A napokban elég sokat jártam a wadján, de az sms opció nem használható már.. Csak nekem van így, vagy esetleg nektek is ?
    (Ha küldtem is üzit, max 1-2-őt naponta, nem tudom mi lehet a baj, mert biztosan nem az, hogy sok sms-t küldtem volna.)
    Szerintetek mi lehet a baj? Ti tudtok sms-ezni arról az oldalról?
    Üdv mindekinek..
    Esh

  10. WadjaWorld Says:

    Újra lehet ingyen SMS-t küldeni a Wadjáról! Ehhez csak pontokra van szükséged, amelyeket ingyen megszerezhetsz a gWallet, vagy az Offerpal használatával, illetve bizonyos lépéseket követve a Wadján folytatott aktivitással. Csak kattints a zöld színű „Points” feliratú dobozra a keresőmező alatt és válassz a különböző lehetőségek közül! Ha segítségre lenne szükséged, tekintsd meg az alábbi videót:

    http://www.screentoaster.com/watch/stWU9WQ0ZORltcSFtVXFNd/free_points_on_wadja

  11. WadjaWorld Says:

    Youtube és Twitter is a Wadján!

    Az egyedi, emberek-és-témák szellemiségű címkéző rendszeréről is ismert Wadja közösségi portál YouTube és Twitter funkciókkal egészítette ki oldalát, hogy felhasználói valós időben rendszerezhessék, archiválhassák és vitathassák meg a közösségi tartalmakat.

    http://www.itextreme.hu/index.php?q=hirek/4432

  12. WadjaWorld Says:

    Újra lehet ingyen SMS-t küldeni a Wadjáról!

    A Wadja felhasználói mostantól ingyen juthatnak Wadja pontokhoz és immár minden egyes SMS-ben 160 karaktert küldhetnek, hirdetésmentesen.

    Továbbra is lehetőség van ingyenes csoportos SMS küldésre. Az SMS küldéshez mostantól Wadja Pontokra van szükség, amelyekhez két módon lehet ingyen hozzájutni.

    Az első megoldás nagyon egyszerű. Az oldal jobb felső részén található “Wadja Points” képre kattintva, lehetőséged nyílik az gWallet szolgáltatást használni, amellyel több száz Wadja ponthoz juthatsz ingyen. Ehhez nem kell mást tenned, mint letölteni a toolbart (eszköztárat), kitölteni egy kérdőívet, vagy játszani.

    A második megoldással még több ingyen Wadja Pontot szerezhetsz, csak követned kell a következő lépéseket.

    1. Hozz létre 5, vagy annál több címkét (label)
    2. Hívd meg az oldalra 100, vagy annál több barátodat
    3. Kérd meg 50, vagy annál több barátodat, hogy kövesse a címkédet
    4. Töltsd fel a fotódat
    5. Tüntesd fel a tartózkodási helyedet

    Minden egyes fenti lépéssel ingyen jutsz Wadja Pontokhoz.

    Ezenkívül minden héten kisorsolásra kerül egy szerencsés Wadja felhasználó, aki naponta legalább egyszer bejelentkezett és üzentet küldött barátainak, és létrehozott, vagy használt egy címkét. A nyertes 300 Wadja Pontot kap, amellyel közel 150 SMS-t küldhet!

  13. WadjaWorld Says:

    WADJA: ÚJRA INGYEN SMS!
    Végtelen mennyiségű üzenet a Wadján. 160 karakteres, hirdetésmentes SMS küldés, napi korlát nélkül! További információ: http://blog.wadjaworld.com/?p=1125

  14. domokos renata Says:

    hello

  15. oszi1000 Says:

    -Az oldal nem arra van, hogy hirdess, legalább is nem ebben a formában.-

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.


