Töltünk?

Többször találkoztam pl. fórumokon olyan problémával, hogy a felhasználók nem tudják, hogyan letölteni a YouTube-ról a videókat, vagy esetleg egy adott videó zenéjét szeretnénk a gépünkre. A DVD Video Soft megalkotott erre és más lehetőségekre is egy igen korrekt programot. Ez a program a Free Studio Manager nevet kapta, ami amellett, hogy a dolgát tökéletesen végzi még ingyenes is.

Először is töltsük le a legújabb verziót és telepítsük azt. A telepítés egyszerű, nem igényel különösebb szaktudást vagy részletezést.


(A képek nagyíthatók)

A program megnyitása után egy igen szép és dizájnos felületet kapunk. Persze ez még nem minden. Minket most csak az első sárga box érdekel, de láthatjuk, hogy a program videó és zene szerkesztésre, konvertálásra és CD/DVD, de még BD lemez írására is alkalmas.
Kattintsunk a sárga boxra…

Itt találkozunk az adott box lehetőségeivel. Biztosan feltűnik, hogy némelyik ikon színes és a többi csak fekete-fehér. A színes ikonok azok az alkalmazások, amiket az alap, 30 MB-os csomag tartalmaz. A többi kiegészítés, de ingyen letölthetjük mindet! A többi boxnál is ugyanígy működik.

Kezdjük a YT videók letöltésével. Kattintsunk a legfelső ikonra, a „Free YouTube Download” szöveg elé.

Ezzel megnyitottuk a YT videó letöltő programot. Menjünk fel a YT-ra, válasszuk ki a letölteni kívánt videót…

… és másoljuk ki az URL címet. Tehát ami a böngésző kereső sávjában is van. Ezután a programban kattintsunk a „Paste” gombra. Ekkor a program leellenőrzi, hogy minden rendben van-e. Amennyiben igen, akkor kiválaszthatjuk a videó helyét (Browse), az esetleges nevét (Output Name), ha a YT-on megadott nem felelne meg, és kiválaszthatjuk a minőséget (Formats) is. Ha minden megvan, akkor töltsünk (Download gomb).

Ezután elindul a letöltés. Én azt tapasztaltam, hogy a videókat gyorsabban letölti a program, mint, ahogy a YT-on betöltené. Tehát a program gyorsaságával nincs gond, de persze ez netfüggő is.

Ha a letöltés kész, erről tájékoztat a program, és már nézhetjük is a videót. 😉 Ezzel kész is a videó letöltés rész, jöhet a zene.

A zene letöltéséhez a 2. ikonra kell kattintanunk, a „Free YouTube to mp3 Converter” szöveg mellé.

Ezután a videóletöltő részhez kísértetiesen hasonlító ablak bukkan fel, de biztosan jó helyen járunk. 🙂

A mentési és beállítási lehetőségek teljesen ugyanazok. Persze itt nem a videó, hanem a zene minőségét választhatjuk. (Érdemes a legjobbat választani.) Itt is a videó URL-jét kell bemásolni, de eben az esetben csak a videó zenéjét (hangot) fogjuk letölteni.

A „Download” gombra kattintva szintúgy megy a letöltés, mint a videó esetében, és itt is ugyanolyan értesítést fogunk kapni, ha letöltöttük a zenét.

Ezentúl tehát menni fog a dolog, és nem kell esetlegesen több programot is telepíteni. Itt egy programon belül van lehetőségünk több feladat megoldására is. Akit pedig érdekel más opció is a programon belül, nyugodtan próbálkozhat, teljesen ingyen van minden!
Én összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a programmal, és csak ajánlani tudom.

Te használtál már esetleg ilyen programot? Vagy ezt kipróbálod? Érdekel a véleményed.

Üdvözlettel, Csikós Béla
Én szlogen nélkül is segítek neked!

Reklámok

9 hozzászólás to “Töltünk?”

  1. Gaborr11 Says:

    Én a YouTube Downloader kieg.-et használom a Chromeban. Nem szeretek ilyen programokkal vacilálni,bár az tény,hogy ritka pro(nak tűnik) a program!

    • pcinfogb Says:

      Szia!

      Azt még nem próbáltam, de a Mozillásat már igen. Az nekem azért nem tetszett, mert a pl. a minőséget sem lehetett állítani… Ebben meg lehet azt is állítani, direkt zenét is lehet leszedni. Tényleg jó kis program és ráadásul még másra is alkalmas…
      Végül is amikor leszedtem meglepő volt, hogy ez ingyenes, mert hát elég jó cucc.

      Üdv.

  2. vastag Says:

    Letöltöttem a Free változatot, de nem indul, mivel egy még 60 Mb-os .NET Framework programot akar letölteni a számítógépem…de a tűzfal is nagyon tiltakozott amikor elindítottam.
    Lehet, hogy a Windows-om a régi ?
    Vagy valami más probléma adódott ?

    Üdv,

    Vastag Laci

    • pcinfogb Says:

      Service Pack 3-as XP-ben elvileg integrálva van a .NET Framework. Ez a .NET Framework egyébként sok dologhoz kellhet, érdemes leszedni és ingyenes. Egy kis Windows kiegészítés 🙂 Vista meg Win7 esetében nem kell… egyébként a program tervezői nem írták, hogy az kell hozzá 😡 No, de azzal már szerintem menni fog (megnézem XP alatt) 😉

      Üdv.B.

    • pcinfogb Says:

      Hm… kérte nálam is az SP3 XP ellenére. Én ezt tettem fel:
      http://dl.dropbox.com/u/4049891/dotnetfx.exe
      Ezzel ment, ez a 2.0-ás .NET Framework (20MB).

      Üdv.B.

  3. vastag Says:

    Köszi, majd megpróbálom én is.
    Szép napot és kellemes hétvégét !

    VLaci

  4. vastag Says:

    Feltöltöttem a 2.0-ás Framework-öt, de akkor is kéri a másik letöltését.
    Egyenlőre pihentetem.

    Üdv,

    Vastag Laci

  5. ArtWolf Says:

    Én nem szeretek mindenféle programokat össze-vissza föltelepíteni a gépemre, úgyhogy én ezt a variációt azt hiszem nem is fogom kipróbálni. Zene letöltésére youtube-ról a listentoyoutube.com weboldalt használom (bár kb négyből egyszer újra kell indítani a folyamatot), videót meg nem kell letölteni, hiszen amikor betöltődik, akkor rajta lesz a gépen (most hirtelen nem találom, hogy hol) az .flv fájl. Aztán már csak egy olyan progi kell, ami lejátsza (pl. SMplayer).

    • pcinfogb Says:

      Szia!

      Az is egy megoldás… de ha azt nézed, akkor nem töltöd le ezt a programot, viszont letöltesz egy másikat a .flv fájlok nézéshez 🙂 Végül is több megoldás is van.
      Ezt a programot azért mutattam be, mert egy igen kompakt program, rengeteg extrával, jól működő és részletes beállításokkal.

      Üdv.B.

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.


