Élet 140-en túl, videózva és képeket nézve…

A Twitter szinte már életünk része, legalább is nagyon sokan használják. Aki esetleg mégsem ismerné, nézzen be ide
Számtalanszor előfordult már velem, hogy nagyban csiripeltem és 1-2 karakter miatt kellett új csiripbe kezdenem. Ennek vége! Mai bejegyzésemben 2 olyan webes Twitter üzenetküldő felületet mutatok be ahol nincs a 140 karakteres limit + bemutatok 1-1 olyan webes felületet, ahol Twitteres videókat illetve képeket tudsz megosztani.

Vágjunk is a közepébe!

Twitter 140-en túl!

TwitLonger az első versenyző. Nincs regisztráció, mint az a webes Twitter alkalmazásoknál már megszokhattuk. Csak kattints a „Sign in with Twitter” gombra, ahol csak be kell jelentkezned a Twitteres felhasználóneveddel és jelszavaddal, aztán mehet is a móka.


(A képek nagyíthatók!)

A TL szövegboxába 1000 karaktert írtam be próba gyanánt. Gondoltam, ettől többet nem sokan akarnak csiripelni, de lehet akár…

… 1 millió karakter fölé is menni 🙂 Szóval korlátlan a szövegbevitel.

tinypaste a következő üzenetküldő. Ez egy kicsit másképp működik, mint az előző TL felület. Az oldalra lépve egy szövegboxot kapsz, 1-2 extra formázási funkcióval feljavítva.

Regisztrálni nem kell (de lehet…) és itt még a Twitteres felhasználóneved és jelszavad sem kell használni. A szövegbevitel itt is korlátlan, de 1000 karaktert próbáltam itt is. Ha megírtuk a mondandónkat, akkor csak a „Submit” gombra kell kattintani.

Ekkor kapsz egy linket amin elérhetővé teheted a Twitteren a mondandódat. Vagy éppen a linket a böngészőben megnyitva direkt is megoszthatod a Twitteren.

Csiripeld el a legújabb videóid!

A Twitvid valójában a YouTube-hoz hasonló oldal. Annyi a lényeges különbség, hogy ezeket direkt a Twitteren tudod megosztani, és pl. ha kommentálják a videóid, akkor az is a Twitteren jelenig meg.
A belépés egyszerű, kattints a jobb felső sarokban lévő „Login with Twitter” feliratra, majd jelentkezz be a Twitteres profiloddal.

Az „Upload Video” szövegre kattintva tölthetsz fel saját videót. A főoldalon viszont mindenféle kategóriák szerint nézheted mások videóit és kommentálhatod, de meg is oszthatod azokat a Twitteren.

Képben vagy?

Van ám Twitteres képmegosztó is, nem is kevés, de ezek közül a legismertebb és legpopulárisabb a twitpic. Ez egy webes felületű direkt Twitteres képmegosztó, korlátlan tárhellyel.
A belépéshez csak annyit kell tenni, hogy a „Sign in with Twitter” gombra kattintva belépsz a Twitteres profiloddal.

Belépve az „Upload photo” szövegre kattintva tölthetsz fel képet, majd azokat meg is oszthatod másokkal a Twitteren. Mint a Twitvid esetében, itt is kommentálhatod mások képeit és mások a te képeid, ezek pedig mind a Twitteren fognak megjelenni.

Verdikt!

Összességében a Twitter már nem csak alap kis mikroblog, már rég túlnőtte ezt. A bemutatott felületek csak részei a rengeteg érdekességnek, amik napról napra csak bővülnek.

Te milyen webes szolgáltatásokat szoktál használni Twitterhez? Várom a véleményed. 🙂

Üdvözlettel, Csikós Béla
Én szlogen nélkül segítek neked!

Reklámok

3 hozzászólás to “Élet 140-en túl, videózva és képeket nézve…”

  1. vastag Says:

    Már megijesztettél a 140-el, mivel a múlt héten ünnepeltem 50. szülinapom, és mindenki kívánta, hogy még legalább ötven évig viruljak egészségben…és azt hittem ,hogy neked recepted van 140-en túl is :))
    Őszinte leszek, a csiripelésen túl nem igen használtam eddig egyik lehetőséget a felsoroltak közül. Köszi, hogy felhívtad figyelmemet a változásokra és fejlesztésekre. Megyek is és kipróbálom őket !

    Szép napot !

    PS És egy pinduri meleget/napsütést is kívánok mindannyiunknak.

    • pcinfogb Says:

      Akkor már utólag, de boldog születésnapot kívánok 🙂
      A Twitter meg egyre jobban terjeszkedik. Már rengeteg minden elérhető rá, én ezek közül csak néhányat mutattam be.

      Üdv. B.
      Ui.: a jó idő bizony jó lenne 🙂

  2. Károly Says:

    A Twitter meglehetősen erős hullámként jelentkezett. Én még talán az elején kipróbáltam, és csakhamar felismertem benne a marketing lehetőséget is. Azon túlmenően azonban kiváló kapcsolattartó eszköz. A 140 valóban gyakran kevés. Az 1000 pedig még néha sem kell! Ám mégis, jó tudni a lehetőségről. Szerintem ezeket a fejlesztéseket figyelni kell, mert akár csak fél év kihagyás is azt eredményezi, hogy már-már lemaradunk. Ez persze nem azt jelenti, hogy mindent rendszeresen használni is kell.

    Vastag! Gratulálok szülinapodra – “kissé megkésve, de annál…” Hidd el, van élet 50-en túl is! 🙂 Sőt!

    Szép napot és mindenből eleget!
    Károly Vajdaságból

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.


