Csináld magad mozgalom

Most megmutatom, hogyan spórolhatsz meg néhány perc alatt (na jó, reálisabban számolva, max. 5 perc alatt) egy új CD/DVD író-olvasó árát. Nem is rossz órabér, igaz? 🙂 A megoldás tökegyszerű, és valóságos.
Csapjunk a lovak közé!
Mások sokszor csak azért vesznek új író-olvasót, mert „nem olvassa be a lemezt”. Hányszor hallottam ezt már amióta szereléssel (is) foglalkozom… De ez mostantól kezdve csak másokkal történik meg, Te már elkerülöd ezt a felesleges kiadást.
A PC minden része, ami érintkezik a levegővel, porosodik. Nem kivétel az optikai meghajtó sem. A por okozta gondok jelentős részét tisztítással el lehet hárítani, és még csak szét sem kell szedni hozzá lejátszót. Csupán erre van szükséged:

Egy optikai meghajtót tisztító lemez! Az index képen már láthatod, hogy a Multimedia Lens Cleaner, azaz multimédia lencsetisztító nevet kapta a lemez. Igazából gyártót nem tudok mondani, az nem szerepel sem a lemezen, sem a tokon, de ha úgy kéred az üzletben, hogy optikai meghajtóhoz lencsetisztító lemez, akkor biztosan tudni fogják, mit szeretnél. 🙂
Én nem egész 2 €-ért vásároltam, tehát nem drága dologról van szó.

A hátlapon leírja (angolul), hogy hol és miként lehet használni. Röviden és tömören annyi, hogy bármilyen optikai meghajtóban használható az asztali DVD lejátszótól a PC-k optikai meghajtójáig.

A lemez behelyezése után egy választásunk van, meg kell nyomni a Play (Lejátszás) gombot és 20-25 másodpercig teszi a dolgát a lemez. A hatékonyabb működés érdekében érdemes 2-3 alkalommal megismételni a tisztítást.

No, de hogyan tisztít? A fenti képen jól látható, hogy egy apró kefe található a lemezen és azzal tisztítja a meghajtó olvasó lencséjét.

Számomra igen hasznos és meglepően hatásos eszköz ez a lemez. Egy régi asztali DVD lejátszót bírtam vele életre, ami már semmit sem akart lejátszani.

Kíváncsi vagyok a véleményedre, te használtál-e már ilyet, mit gondolsz erről? Mersz-e No name terméket használni?

Üdvözlettel
Csikós Béla
Én szlogen nélkül segítek neked!

Reklámok

6 hozzászólás to “Csináld magad mozgalom”

  1. Byte Says:

    Pont ez kellet nekem:D régóta foglalkoztatott már hogy hogy is van ez:)
    ezek után biztos beruházok egyre:D köszi és csak így tovább:)
    üdv Byte

  2. vastag Says:

    Köszi, ez valóban jó ötlet és tanács…nálunk ez hol vásárolható meg ?
    A fiamnak a Hifi cd olvasójával hasonló gondok lehetnek…de a számítógépemére is ráférne egy kis tisztítás.

    Szép napot !

    VLaci

    • pcinfogb Says:

      Én Szabadkán a DG Computers-ben vettem, de szerintem bármilyen PC-s üzletben meg lehet venni/rendelni. Ugyanakkor én a zentai vásárban is láttam.

      Kellemes estét, Béci

  3. Károly Vajdaságból Says:

    Megegyezhetnél a gyártóval vagy behozatali céggel, hogy fizessenek neked jutalékot! – poénnak szántam, de biztos vagyok benne, hogy sokaknak megoldást kínálsz ezzel a bejegyzéseddel. Nem nagy pénz, érdemes kipróbálni.
    A kérdésedet illetően: Szeretem, ha a gyártó vállalja önmagát és termékét. Azt is szeretem, ha a gyártóról már hallottam ezt-azt, ismerem a termékeit. Azt is szeretem, ha csupa jót hallottam róla. Mindez azonban nem kizáró ok. A balkáni viszonyok között “még elmegy” kategóriás terméket is megveszünk…

    Szép napot és mindenből eleget!
    Károly Vajdaságból

  4. Tallós Áron Says:

    UUU, ha találnék holnap Zentán egy ilyen cuccot, biztosan működésre tudnám bírni a másik asztali gépben levő DVD olvasó/írót. Hasznos eszköznek tűnik, még sosem mertem egy ilyet kipróbálni. Sabotronicban vagy Pyrothermben, esetleg SKS-ben szerinted árusítanak ilyet? Mondjuk most nincs pénzem, mert borotvát vettem, de megérdeklődném 😛
    Tetszik a bejegyzés, “lájkolnám” ha lenne rá funkció 😀

    • pcinfogb Says:

      Szia!

      Szerintem mindenhol rendelni kell, mert az üzletekbe nem nagyon hoznak ilyet. Érdeklődd meg, mást nem tudok javasolni. Esetleg telefonszámmal tudok szolgálni.
      Lájkolni meg bírsz, a vélemények felett van egy kis gomb 😉

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.


