Találd meg a kedvenc háttered egyszerűen

Velem többször előfordult, hogy megláttam egy képet a neten, amit szerettem volna háttérképnek használni a gépen… Igen ám, de pl. épp egy hirdetés háttérképe volt, vagy nem megfelelő méretben.
A minap aztán egyik fórumban egy srác belinkelt egy képet, amin volt egy hirdetés és ő azt a képet szerette volna háttérképnek a számítógépére.
Ebből gondoltam azt, hogy megosztom veled, miként szerezhetsz be bármilyen képet eredeti verzióban.

A kivitelezéshez nem szükséges semmilyen program, mindössze az internet kell. Létezik egy TinEye nevű weboldal, ami képfelismerési funkcióval van ellátva. Ez úgy működik, hogy betallózod vagy linkben megadod a keresett képet és a rendszer pár pillanat alatt eléd tárja a találatokat. Nézd meg miről is van szó:

A videó kedvéért egy már meglévő képemet firkáltam össze, hogy ne legyen könnyű dolga a keresőnek… de nem fogtam ki rajta. 🙂
A képtalálatok alatt megláthatod, hogy melyik milyen felbontásban és méretben szerepel. Időnként előfordul, hogy hibás linket ad a kereső (példa a videóban is), de többnyire jó találatokat eredményez. A letöltéshez pedig csak kattints a kép melletti linkre.

Véleményem szerint ez egy hasznos megoldás annak érdekében, hogy a lehető legnehezebben megtalálható képeket is könnyen megtaláld. Neked mi a véleményed?

Üdvözlettel, Csikós Béla
Én szlogen nélkül segítek neked!

Reklámok

2 hozzászólás to “Találd meg a kedvenc háttered egyszerűen”

  1. Károly Vajdaságból Says:

    Jó kis eszköz, kipróbáltam.
    Szerintem arra is alkalmas, hogy a honlapunkon, blogunkon és más tartalmakon közzétett saját fotóinkat “nyomon” kövessük, vagyis felkutassuk azokat a helyeket ahol mások is alkalmazzák azokat.

    Szép napot és mindenből eleget!
    Károly Vajdaságból

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.


